Calendarul pierderii în greutate 2020. CÂT DE UȘOR SĂ SLĂBEȘTI - DIETA ȘI PIERDEREA ÎN GREUTATE -


Un rectificativ la acest articol a fost publicat pe 09 aprilie Acest articol a fost actualizat Abstract Fundal: Există literaturi emergente care demonstrează o relație între momentul de hrănire și reglarea greutății la animale. Cu toate acestea, dacă calendarul aportului alimentar influențează succesul unei diete de slăbit la om nu este cunoscut. Obiectiv: Pentru a evalua rolul timpului alimentar în eficacitatea pierderii în greutate la un eșantion de de persoane care au urmat un tratament de pierdere în greutate de 20 de săptămâni.

Surprinzător, aportul de energie, compoziția dietetică, cheltuielile energetice estimate, hormonii apetitului și durata somnului au fost similare între ambele grupuri. Noile strategii terapeutice ar trebui să includă nu numai aportul caloric și distribuția macronutrienților - așa cum se face în mod clasic - ci și calendarul alimentelor.

Introducere Mulți factori au fost recunoscuți că influențează succesul unei intervenții dietetice în obezitate.

slabire intr-o saptamana

Int J Obes Lond ; — Studii recente conectează reglarea energiei la ceasul circadian la niveluri comportamentale, fiziologice și moleculare, 6, 7, 8, 9 subliniind că timpul propriu al aportului alimentar poate avea un rol semnificativ în reglarea greutății În acest sens, există animale emergente care demonstrează o relație între momentul hrănirii și reglarea greutății. Această sincronizare diferențială indusă de obiceiurile de hrănire anormale poate produce consecințe nesănătoase și la om.

În ultimele două decenii, studiile biochimice, genetice și moleculare au înregistrat progrese substanțiale către elucidarea bazelor moleculare ale ritmicității în biologie. Din punct de vedere al epidemiologiei genetice, studiul polimorfismelor cu un singur nucleotid SNPs contribuie la identificarea fondului genetic al cronotipurilor dimineața sau searamodificări ale somnului sau tulburări de dispoziție sezoniere.

Mai mult decât atât, diferite studii au legat deja SNP-urile genelor de ceas cu obezitatea 5 și pierderea în greutate. Având în vedere toate cele menționate mai sus, obiectivul acestui studiu a fost evaluarea rolului calendarului alimentar în pierderea în greutate la un eșantion de de participanți în urma unui tratament comportamental pentru obezitate bazat pe o dietă mediteraneană.

Au fost, de asemenea, luate în considerare aspecte comportamentale, fiziologice și genetice care ar putea influența diferențele de răspuns la pierderea în greutate.

Toți subiecții provin din orașul Murcia, situat în sud-estul Spaniei, pe coasta Mării Mediterane. În cele din urmă, un număr de de subiecți supraponderali și obezi au participat la studiu.

Aportul dietetic a fost evaluat la toți participanții înainte de începerea tratamentului și rezultatele au Calendarul pierderii în greutate 2020 monitorizate pe parcursul unei perioade de tratament de 20 de săptămâni.

Toate procedurile au fost în conformitate cu bune practici clinice. Datele pacientului au fost codificate pentru a garanta anonimatul. Etică Consimțământul scris în scris a fost obținut înainte de acceptarea subiecților și a fost efectuat în conformitate cu Declarația de Studii Umane din Helsinki dinastfel cum a fost revizuită în și aprobată de Comitetul Etic al Universității din Murcia.

Intervenţie Structura programului a fost descrisă în detaliu în altă parte. Durata programului a fost variabilă în funcție de obiectivul de pierdere în greutate, deși a durat 5 luni la majoritatea pacienților studiați. Odată ce și-au atins obiectivele de pierdere în greutate, au urmat o perioadă de întreținere de 5 luni. În timpul întreținerii, ședințele au avut loc la fiecare 2 săptămâni inițial și lunar după aceea.

Calendarul pierderii în greutate 2020

arzător de grăsimi xlr8

Pierderea în greutate Calendarul pierderii în greutate 2020 fost înregistrată săptămânal în prima parte a tratamentului partea de pierdere în greutate pentru a studia evoluția pierderii în greutate. Pe parcursul întregului program, ședințele au fost conduse de un profesionist în alimentație și nutriție. Tratamentul s-a bazat pe patru componente principale: 1 tratament dietetic, bazat pe principiile dietei mediteraneene, în care distribuția componentelor macronutrienți a urmat recomandările Societății Spaniole de Nutriție Comunitară; 2, 22 educație nutrițională; 3 intervenția moderată a activității fizice și genotipul C combinat este asociată cu preferințele de seară și rezistența la pierderea în greutate într-un tratament terapeutic comportamental pentru obezitate.

Pacienții au primit recomandări cu privire la numărul de porții pe care ar trebui să le mănânce din fiecare grup de alimente. Parametrii obezității și sindromului metabolic Fiecare participant a fost cântărit în timp ce a fost desculț, purtând haine ușoare, pe o scară digitală care a Calendarul pierderii în greutate 2020 până la cel mai apropiat 0, 1 kg, în același timp al zilei searao dată pe săptămână înainte și pe toată perioada de tratament.

Înălțimea a fost măsurată cu ajutorul unui stadiometru digital Harpenden rang 0, Fiecare participant a fost poziționat în poziție verticală și relaxat cu capul în avionul de la Frankfurt. Distribuția grăsimilor corporale a fost evaluată prin măsuri antropometrice, inclusiv circumferința taliei la nivelul ombilicului și al circumferinței șoldului, cu cea mai largă circumferință asupra trohanterilor mai mari. HDL-C a fost măsurat după precipitarea lipoproteinelor care conțin apoB cu sulfat de dextran și magneziu.

Presiunea arterială a fost măsurată cu participanții așezați cu brațul sprijinit pe o masă.

Muzică Terapeutică - Deblocare Comunicare - Purificare/Activare Chakra Gâtului

Citițiile tensiunii arteriale au fost măsurate în mm Hg. Subiecții și-au înregistrat consumul alimentar timp de 7 zile, în fiecare săptămână pe parcursul întregii intervenții.

De asemenea, pacienții au înregistrat ora zilei când a fost consumată fiecare masă de exemplu, micul dejun, prânzul și cina. După excluderea săptămânilor atipice din cauza vacanțelor, bolii și așa mai departe, am selectat la întâmplare 1 săptămână din tratamentul total la fiecare pacient pentru a analiza datele pentru a acoperi cele 20 de săptămâni de tratament și pentru a obține o imagine de ansamblu a aportului alimentar de-a lungul întregului perioada de slabire Important de spus, pacienții au indicat în fiecare caiet săptămânal dacă aceasta a fost sau nu o săptămână obișnuită, iar după verificarea dublă de către nutriționist, a fost aleasă o săptămână reprezentativă pentru studiu.

Aportul total de energie și compoziția de macronutrienți au fost analizate cu programul de evaluare nutrițională Grunumur, Calendarul pierderii în greutate 2020 pe baza tabelelor spaniole privind compoziția alimentelor. Rata metabolică bazală a fost estimată prin ecuația Harris-Benedict.

Posturi Populare

MET-urile au fost calculate prin utilizarea chestionarului internațional de activitate fizică IPAQ care a fost administrat cu ajutorul unui nutriționist și evaluat activitatea fizică în ultimele 7 zile.

IPAQ a fost dezvoltat pentru adulți între 18 și 65 de ani, evaluând diferitele domenii ale activității fizice muncă, transport, casă și grădină și timp liber. Un scor total de activitate care reflectă intensitatea și timpul a fost calculat ca MET-uri exprimate în minute pe săptămână pentru cele patru domenii combinate. Instrumentul IPAQ a fost validat pe plan internațional și într-o populație spaniolă, în care s-au obținut corelații bune cu datele accelerometrului.

Toți subiecții din intervalul 53—64 au fost clasificați ca tipuri neutre. Un scor săptămânal total de somn a fost calculat ca: min. Toate eșantioanele pentru leptină și ghrelină au fost administrate în două exemplare.

Diferențele dintre consumatorii precoce și cei întârziați în pierderea în greutate au fost analizate prin analiza varianței ANOVA. Pentru a studia evoluția pierderii în greutate pe parcursul a 20 de săptămâni de tratament, a fost utilizat un ANOVA cu măsuri repetate.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Vrei să știi statisticile corpului și să păstreze un record de greutate? Ești în căutare de "urmăriți greutatea mea" și aplicația Calculator de formula BMI? Vrei să știi indicele de masă corporală și urmăriți greutatea? Aplicația noastră Tracker greutate este special conceput pentru a satisface nevoile țintă pierderea în greutate.

Analizele ulterioare ANOVA au fost efectuate doar pentru mâncătorii de prânz, deoarece acesta a fost singurul moment de masă asociat cu pierderea în greutate. Am ajustat analizele pentru sex, vârstă, clinică nutrițională și IMC. Analizele statistice au fost efectuate cu ajutorul programului SPSS Rezultate Rezultatele noastre indică faptul că mâncătorii de prânz târziu au pierdut o greutate semnificativ mai mică decât mâncătorii timpurii Figura 1.

Diferențele au fost semnificative pentru pierderea în greutate totală kgprocentul de pierdere în greutate față de greutatea inițială și rata de pierdere în greutate săptămânală tabelul 1. Cu toate acestea, nu s-au constatat diferențe în ceea ce privește pierderea în greutate, în funcție de momentul micului dejun sau al cinei a se vedea tabelul 1.

În plus, Direcționarea dependenței diferențiale la familia anti-apoptotică BCL-2 pentru tratamentul cancerului Subiecte apoptoza Terapii vizate Abstract Proteinele familiei BCL-2 sunt regulatori centrali ai apoptozei mitocondriale și țintelor anti-cancer validate.

Reprezintă evoluția scăderii în greutate a mâncătorilor de prânz târziu și timpuriu în timpul celor 20 de săptămâni de tratament. Imagine completă Tabel cu dimensiuni complete Tabelul 2 reprezintă caracteristicile inițiale ale subiecților studiați în funcție de valoarea medie a aportului de masă înainte și după de ore.

Account Options

Deoarece nu a fost identificată nicio interacțiune cu sexul pentru rezultatul principal scăderea în greutatedatele de la bărbați și femei au fost reunite împreună. Nu s-au găsit diferențe semnificative la vârstă, distribuția de gen, variabilele legate de obezitate și caracteristicile sindromului metabolic între mâncătorii de prânz și întârziat, cu excepția HOMA, un indice de rezistență la insulină, care a fost semnificativ mai mare la consumatorii târzii. Tabel cu dimensiuni complete Aportul obișnuit de energie, cheltuielile totale de energie și activitatea fizică au fost, de asemenea, similare între consumatorii târzii și cei timpurii.

Mai mult, nu s-au găsit diferențe semnificative între cele două grupuri studiate în ceea ce privește hormonii apetitului și durata somnului. Caracteristicile dietei în timpul intervenției de scădere în greutate între consumatorii de întârziere și cei timpurii sunt prezentate în tabelul 3.

În mod surprinzător, aportul total zilnic de energie a fost similar între ambele grupuri. Mai mult decât atât, nu s-au constatat diferențe semnificative pentru compoziția dietetică în timpul tratamentului cu scădere în greutate. Este important de menționat că nu au fost găsite diferențe semnificative între consumatorii de întârziere și cei timpurii pentru prânz și cină.

Cum să slăbești ușor

Tabel cu dimensiuni complete Discuţie Acesta este primul studiu longitudinal prospectiv care a demonstrat că sincronizarea aportului alimentar se referă la eficacitatea pierderii în greutate la om. Această diferență de succes în pierderea în greutate nu s-a explicat prin diferențele de aport caloric, distribuție de macronutrienți sau cheltuieli de energie. Din câte știm, niciun studiu anterior nu a investigat relația dintre momentul principal al mesei și eficacitatea pe termen lung a unui tratament dietetic de slăbit.

În ciuda lipsei unor astfel de rapoarte, există un număr din ce în ce mai mare de publicații care arată efectul calendarului de masă asupra obezității. Studiile la animale sunt de interes care indică faptul că inversarea ritmului de hrănire modificarea costumului de pierdere în greutate efecte metabolice adverse și că corectarea sincronizării aportului alimentar poate chiar preveni tulburările metabolice la animale pe o dietă bogată în grăsimi.

Mai mult, înSensi și Capani 39 au publicat un studiu elegant în 19 subiecți, în care au investigat diferențele potențiale de pierdere în greutate, cu diferențe în calendarul alimentar o singură masă la sau la ore. Cu toate acestea, pierderea în greutate nu a variat între mâncătorii de dimineață și de după-amiază, deși au constatat diferențe în oxidarea lipidelor și a carbohidraților odată cu cronometrarea mesei.

Un aspect important de luat în considerare este faptul că intervenția a fost efectuată doar în decurs de 18 zile, iar Calendarul pierderii în greutate 2020 scurtă perioadă de tratament pare să fie insuficientă pentru a observa modificări semnificative în greutate, dacă considerăm că diferențele de lucru curente cu cronometrarea a devenit evidentă doar la a 5-a săptămână.

Una dintre cele mai Calendarul pierderii în greutate 2020 descoperiri din studiul nostru a fost faptul că nu au existat Calendarul pierderii în greutate 2020 semnificative în ceea ce privește aportul total de energie sau cheltuielile de energie între consumatorii târziu și cei cititul pierde în greutate, în ciuda disparității în mărimea pierderii în greutate.

Studiile anterioare au avut rezultate surprinzătoare similare. Arble și colab. Mai multe alte experimente au fost efectuate la șobolani Zucker 39 și șoareci 11, 36, 40 cu concluzii similare, ceea ce indică faptul că momentul aportului alimentar a fost un factor critic care mediează creșterea în greutate independent de aportul de energie.

La om, studiile privind asocierea dintre momentul alimentar și obezitatea s-au concentrat în special pe lucrătorii pe schimburi. Majoritatea dovezilor indică faptul că, deși lucrătorii pe ture sunt mai predispuși la obezitate decât lucrătorii zilnici, aportul total de energie pe parcursul a 24 de ore nu variază între lucrătorii de zi și de schimb, sau între tura de lucru diferită.

Chiar dacă nu am găsit diferențe în consumul de energie și nici în cheltuielile dintre consumatorii târzii și cei mici, nu putem exclude posibilitatea ca grupurile să aibă diferențe în ceea ce privește cheltuielile energetice care nu sunt prevăzute de greutatea, înălțimea, sexul și vârsta lor.

Mai mult, o limitare a lucrărilor curente este aceea că ecuația Harris-Benedict nu este foarte precisă pentru a evalua cheltuielile cu energia, în special în timpul pierderii în greutate.

În plus, studiile Calendarul pierderii în greutate 2020 efectuate asupra consumatorilor de mic dejun și a pacienților cu sindrom de alimentație nocturnă sunt, de asemenea, în concordanță cu conceptul potrivit căruia calendarul aportului alimentar este un factor determinant în creșterea în greutate.

poveste de succes a pierderii de grăsime

Deși mecanismele care leagă timpul de masă și pierderea în greutate nu sunt cunoscute, hormonii sățioși pot fi implicați. Aceste rezultate nu au fost surprinzătoare, având în vedere că nici nu s-au constatat diferențe în consumul energetic total zilnic.

scădere în greutate ridicată a amoniacului

Studii multiple au arătat asocierea între durata somnului scurt, riscul crescut de obezitate 44, 45, 46 și pierderea în greutate. Aceasta arată similitudine cu observația la mamiferele nocturne în care hrănirea în timpul zilei, ceea ce duce la obezitate, nu a fost asociată cu scăderea duratei somnului.

Mai mult, un studiu anterior uman a arătat că consumul caloric după de ore a fost asociat cu IMC crescut, independent de cronometrarea și durata somnului. Această variație genetică a fost legată anterior de susceptibilitatea individuală la obezitate și de riscul metabolic. Într-adevăr, acesta este primul studiu care a raportat asocierea variațiilor genetice de ceas cu calendarul aportului alimentar.

Studii anterioare au identificat variante alelice la genele LEP și LEPR care influențează în mod semnificativ distribuția aportului de energie pe mese, dar nu în timpul meselor. Studiile anterioare indică faptul că tipurile de seară au o tendință mai mare de a pune în greutate și mai puțină capacitate de a-l pierde, genotipul C combinat este asociat cu preferințele de seară și rezistența la pierderea în greutate într-un tratament terapeutic comportamental pentru obezitate.

Cu toate acestea, niciunul dintre acești factori nu a fost asociat independent cu pierderea în greutate.

Linia de jos Tăierea este o tehnică de antrenament din ce în ce mai populară. Este o fază de pierdere de grăsime pe care culturistii și pasionații de fitness o folosesc pentru a obține cât mai slab. De obicei, a început cu câteva luni înainte de un regim de antrenament major, implică o dietă de slăbit, menită să mențină cât mai mult mușchi.

Deși nu aruncăm posibilitatea ca aceste efecte să fie aditive așa cum s-a sugerat anterior. Faptul că timpul prânzului a fost legat de diferențele în ceea ce privește eficiența la pierderea în greutate, și nu calendarul micului dejun sau al cinei, pare a fi neașteptat.