Tiromina vie tânără pentru pierderea în greutate.


Alimentele conţin micro- şi macronutriente în tiromina vie tânără pentru pierderea în greutate proporţii, astfel încât, printr-o alimentaţie raţională sunt satisfăcute nevoile zilnice ale organismului, în toate principiile alimentare.

Încărcat de

Este necesar să se respecte comportamentul general al omului faţă de actul alimentar, care este un act psiho-social. În elaborarea unui regim alimentar trebuie să ţinem totdeauna seama că omul provine dintr-o anumită familie, integrată într-o anumită societate, care trăieşte într-o anumită epocă istorică cu obiceiurile ei alimentare, cu religia, cu prejudecăţile sale, cu afectivitatea şi educaţia sa.

Adeseori, anumite obiceiuri, înrădăcinate în subconştientul individului sunt cu greu îndepărtate, uneori aproape imposibil de schimbat într-o singură generaţie. Alimentaţia va fi astfel concepută, încât să îndeplinească următoarele condiţii: — să asigure o creştere şi dezvoltare corespunzătoare; — să asigure o activitate fizică şi intelectuală normală; — să asigure o bună stare de sănătate.

tiromina vie tânără pentru pierderea în greutate cum să pierdeți grăsimea de grăsime masculină

Densitatea calorică a alimentelor: la aceeaşi greutate conţinutul în principii nutritive şi în calorii diferă de la un aliment la altul, produsele animale şi cele rafinate având o densitate calorică mare: astfel g zahăr furnizează kcal, bomboanele —, ciocolata —, untululeiul de soiamargarinacarnea —, peştele —, ouălelaptele 70, fructele —, legumele 20—80 ş.

Se explică astfel o mare parte din cazurile de obezitate [1, 2, 3]. Calculul necesarului caloric zilnic Necesarul caloric [3, 4, 5] se exprimă în kcal. Se mai utilizează şi consumul caloric în kilojoule kj. Un kj reprezintă cantitatea de energie cheltuită pentru deplasarea unei mase de 1 kg, pe distanţa de 1 metru, cu o forţă de 1 Newton.

Top-Rated Images

Necesarul caloric zilnic trebuie să acopere consumul energetic al zilei respective. Consumul energetic are trei componente principale: Energia cheltuită în repaus Resting Energy Expenditure — REE REE reprezintă energia cheltuită pentru activităţile necesare susţinerii normale a funcţiilor organismului şi a homeostaziei. Aceste activităţi includ: respiraţia, circulaţia, sintezele componenţilor organici, activitatea pompelor ionice, energia consumată de sistemul nervos central, menţinerea temperaturii corpului etc.

tiromina vie tânără pentru pierderea în greutate Pierdere în greutate cât am pierdut

Exerciţiul fizic poate atenua această scădere, nu numai prin creştera consumului energetic în timpul exerciţiului fizic, cât şi prin creşterea ţesutului muscular, ce are activitate metabolică intensă. Observaţii: folosirea greutăţii actuale în calcularea REE poate duce la supraestimarea consumului energetic la persoanele obeze, care au o masă mare de ţesut cu activitate redusă.

TEF are două componenete: — componenta obligatorie, reprezentată de energia consumată pentru digestia, absorbţia şi metabolizarea nutrientelor; — termogeneza facultativă, reprezintă energia cheltuită în exces, care pare să fie atribuită ineficienţei sistemului metabolic, stimulat de activitatea nervoasă simpatică.

Copii cu greutate: Dieta minune, o iluzie. Cheia succesului este un regim echilibrat

EEPA cuprinde energia folosită în exerciţiul fizic voluntar, dar şi în activitatea fizică involuntară, cum ar fi: tremurăturile, agitaţia şi controlul postural. Factori ce influenţează EEPA: — greutatea corporală, crescând paralel cu aceasta; — sexul este mai mare la bărbaţi comparativ cu femeile, posibil datorită unei mase musculare mai mari, dar şi datorită unei greutăţi mai mari; — vârsta descreşte pe măsura înaintării în vârstă, datorită probabil scăderii cantităţii de masă musculară.

Tabelul 1.

tiromina vie tânără pentru pierderea în greutate pierderea în greutate de lois roncal

Fiind femeie rezultatul se înmulţeşte cu 0,9. Altă variantă de calcul a necesarului caloric zilnic Calculul necesarului caloric zilnic se efectuează funcţie de: înălţime, greutate [3, 10, 11, 12, 13], vârstă, sex, gradul de efort fizic, starea fiziologică, greutatea actuală etc.

Vârsta: necesarul caloric scade pe măsura înaintării în vârstă. Starea hormonală:.