Pierdeți în greutate în timp. Fresh articles


Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului.

Și poate că ați auzit că alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate. Dar, este adevărat? Ei bine, da și nu. Totul depinde de tine și de situația ta. Pierdeți în greutate în timp generală Alăptarea nu ajută unele femei să piardă în greutate și să își recapete mai rapid corpul înainte de sarcină, dar pentru alte femei, pierderea în greutate este mai dificilă și durează mai mult.

Cantitatea de greutate pe care o veți pierde în timpul alăptării depinde de multe lucruri, inclusiv de cât ați cântărit înainte de a rămâne gravidă, de cât ați câștigat în timp ce sunteți însărcinată, de dieta dvs. Cu cât câștigați mai mult în timpul sarcinii, cu atât mai mult veți pierde Va fi mai ușor să vă pierdeți greutatea la sarcină dacă puteți rămâne în limitele recomandărilor recomandate pentru creșterea în greutate în timpul sarcinii.

Pentru cineva cu greutate medie, pe baza indicelui de masă corporală IMCtrebuie să obțineți aproximativ 25 până la 35 de kilograme kg în timpul sarcinii. Dacă sunteți subponderală atunci când vă concepeți copilul dumneavoastră, s-ar putea să fiți nevoiți să câștigați mai multă greutate. Și dacă sunteți supraponderal când rămâneți gravidă, medicul vă poate sugera că veți câștiga mai puțină greutate. Dar, cu cât greutatea pe care o puneți peste cantitatea recomandată, cu atât cc pierderea în greutate mult va trebui să pierzi după ce copilul se naște.

De ce rămâne greutatea în timp ce pierdeți în greutate?

Cât de mult vă veți pierde imediat după nașterea bebelușului dvs.? Când copilul se naște, vă puteți aștepta să pierdeți imediat între 10 și 12 kg 4,5 până la 6 kg.

Această cantitate reprezintă greutatea aproximativă a bebelușului dvs. Apoi, în următoarele câteva zile după naștere, veți pierde aproximativ 5 kilograme 2,5 kg. Aceasta este greutatea excesului de apă pe care îl purtați. Alăptarea nu vă va ajuta inițial să pierdeți greutatea suplimentară, dar vă va ajuta să vă contractați uterul și să îl micșorați până la dimensiunea pre-sarcină mult mai rapid.

Prin urmare, cu alăptarea, burta ar trebui să arate mult mai subțire până când sunteți șase săptămâni postpartum. Revenirea la pre-sarcina dvs.

Greutate: pierderea medie de greutate În medie, dacă luați cantitatea recomandată de calorii în fiecare zi și doar alăptați, ar trebui să pierdeți aproximativ 1 lire în fiecare săptămână sau două. S-ar pierdeți în greutate în timp să nu sune prea mult, dar o pierdere constantă și progresivă în greutate este mai sigură și mai sănătoasă. În plus, este mai probabil să țineți greutatea dacă o veți pierde treptat.

Câte calorii consumă alăptarea? Alaptarea vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate mai rapid, deoarece arde calorii.

pierdeți în greutate în timp

Alaptarea poate arde până la de calorii pe zi. Deci, chiar dacă mâncați mai mult, puteți să scăpați în continuare.

Studiile arată că femeile care alăptează exclusiv au o probabilitate mai mare de a-și pierde greutatea la sarcină cu aproximativ șase luni după nașterea copiilor lor, comparativ cu femeile care nu alăptează. Dieta în timpul alăptării Pierdeți în greutate în timp timp ce alăptați, nu este o idee bună să încercați să pierdeți greutatea foarte rapid, mergând într-o dietă strict calorie scăzută.

Limitarea cantității de alimente pe care o consumați poate să vă lase corpul și laptele matern lipsit de nutrienți importanți. Decuparea caloriilor poate duce, de asemenea, la o scădere a cantității de lapte matern.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

De asemenea, trebuie să evitați să luați orice tip de pilule de scădere în greutate. Aceste produse conțin plante, medicamente sau alte substanțe care pot călători în laptele matern și vă pot afecta copilul.

În timp ce alăptați, este mai bine să nu luați niciun medicament sau să mergeți la o dietă specială decât dacă ați discutat cu medicul dumneavoastră. Cum să scapi de greutate în timp ce alăptați: 4 sfaturi Începeți încet.

Alăptarea și pierderea în greutate

După examinarea postpartum la aproximativ șase săptămâni de la nașterea bebelușului, puteți începe, de obicei, să pierdeți în greutate treptat, la o rată de aproximativ 2 până la 3 kilograme pe lună. Dacă sunteți foarte supraponderali, este posibil să încercați să pierdeți mai multă greutate în fiecare lună.

Vorbiți cu medicul dumneavoastră, cu un consultant în lactație sau cu un nutriționist care vă va ajuta să vă planificați un program sănătos de scădere în greutate, care să includă o nutriție suficientă atât pentru dumneavoastră, cât și pentru copilul dumneavoastră. Încercați să stați departe de alimentele nedorite.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Mâncarea necorespunzătoare este plină de calorii goalefără nutriție. Acestea se adaugă la consumul zilnic de calorii, dar nu vă dau niciunul dintre substanțele nutritive de care aveți nevoie. Consumul de alimente calorice goale vă poate împiedica să vă pierdeți sarcina. Puteți chiar să câștigați în greutate. Începeți să faceți exerciții. Discutați cu medicul dumneavoastră despre adăugarea exercițiilor la rutina zilnică. Odată ce vă vindecați de la livrare, de obicei cu aproximativ șase săptămâni postpartum dacă ați avut o livrare vaginală spontană normală, ar pierdeți în greutate în timp să puteți începe un exercițiu ușor sau moderat.

Dacă ați efectuat o operație cezarianădurerea va dura mai mult pentru a se vindeca după nașterea copilului dvs. Dormi suficient.

Cât de repede ar trebui să pierdeți în greutate?

Ar putea fi greu pentru o mamă nouă care alăptează, dar încearcă să te odihnești când poți. Lipsa de somn poate duce la dificultăți în scăderea în greutate și în creșterea în greutate. Ce trebuie să faceți dacă aveți probleme cu pierderea în greutate după 3 până la 6 luni de la alăptare Uitați-vă mai atent la dieta dumneavoastră.

Porțiuni mari de alimente, alimente nesănătoase, alimente prăjite și alimente bogate în grăsimi ar putea interfera cu capacitatea dumneavoastră de a pierde în greutate.

pierdeți în greutate în timp

Încercați să treceți la produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi, să mâncați alimente mai puțin grase și prajite, să adăugați mai multe fructe și legume la dieta dvs.

Dacă nu ați vorbit deja cu medicul dumneavoastră pentru a lucra afară, aduceți-o în sus. Exercițiile ușoare până la moderate nu interferează cu alăptarea. Studiile arată că sunteți mai probabil să piardă în greutate atunci când mâncați bine și adăugați exerciții fizice. Odată ce copilul dvs. Este posibil să trebuiască să reevaluezi dieta și să reduci cantitatea de alimente pe care o consumi. Dacă consumați o dietă sănătoasă, evitând alimentele goale calorice, urmărind aportul de grăsimi și exercitând fără rezultate, poate că este timpul să-l vedeți pe medic.

pierdeți în greutate în timp

Ar putea exista un motiv medical în spatele dificultății dvs. Odată ce tratați problemele care stau la baza, este posibil să pierdeți greutatea mai repede. Un cuvânt de la Verywell Pierderea in greutate este diferita pentru toata lumea.

Unele femei își pierd greutatea cu ușurință, iar altele se luptă. Unele femei pierd prea multă greutate după nașterea copilului lor, iar altele continuă să suporte greutatea copiilor în plus, când copiii se duc la facultate. Deși ar fi minunat dacă am putea câștiga cu toții cantitatea perfectă de greutate în timpul sarcinii, atunci vom pierde totul în 6 luni, asta nu e realist.

O mamă nouă ocupată, care trebuie să se întoarcă la muncă imediat, va avea o experiență diferită de cea a unei mame de ședere la domiciliu care are cel de-al patrulea copil.

Corpurile sunt diferite, iar situațiile sunt diferite. În primele șase săptămâni de la nașterea bebelușului, nu vă faceți griji cu privire la cât de mult cântăriți. În acest timp, mâncați o dietă echilibrată și încercați să obțineți odihnă suficientă. Corpul tau are nevoie de energie suplimentara si de nutritie pentru a se recupera de la livrare si de a construi o pierdeți în greutate în timp sanatoasa de lapte matern pentru bebelusul tau.

Apoi, după ce v-ați vindecat de la naștere și ați stabilit aprovizionarea cu lapte matern, puteți începe să vă gândiți să primiți corpul înapoi. Duceți-vă încet, faceți tot ce puteți și nu vă îngrijiți prea mult dacă nu vă atingeți obiectivul în șase luni. Deși este posibil să vă întoarceți la dimensiunea pe care ați avut-o înainte, încercați să fiți răbdători.

Ține minte că ți-a luat nouă luni să câștigi greutatea în plus, deci dă-ți puțin timp. Puteți continua întotdeauna să lucrați asupra obiectivelor dvs. Alăptarea reduce retenția de greutate postpartum. American Journal of Clinical Nutrition. Puerperium și lactație. Dewhurst's Textbook of Obstetrics and Gynecology. John Wiley și Sons Ltd.