Mâncați mai mult sau mai puțin pentru pierderea de grăsime. 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog


Acest lucru este dăunător. Acest tip de grăsime — denumită și grăsime viscerală — este un factor de risc major pentru diabetul de tip II, boli de inimă și alte afecțiuni. Multe organizații de sănătate utilizează IMC indicele de masă corporală pentru a clasifica greutatea și a prezice riscul bolilor metabolice.

Cu toate acestea, acest lucru este înșelător, deoarece persoanele cu exces de grăsime în abdominală prezintă un risc crescut, chiar dacă pe exterior arată slabi.

Deși pierderea grăsimii din această zonă poate fi dificilă, există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a reduce excesul de grăsime abdominală. Iată 20 de recomandări eficiente pentru a pierde grăsimea din zona abdominală susținute de studii științifice.

Mâncați o mulțime de fibre solubile Fibra solubilă absoarbe apa și formează un gel care ajută la încetinirea tranzitului alimentelor pe măsură ce trec prin sistemul digestiv.

Managementul Greutății cu Piramida Alimentelor. Ce mâncăm? Managementul greutății începe prin a învăța cum să alegi alimentele care conțin puține grăsimi și calorii.

Studiile arată că acest tip de fibre promovează pierderea în greutate, ajutându-vă să vă simțiți plini, deci în mod natural mâncați mai puțin. De asemenea, poate scădea numărul de calorii pe care organismul îl absoarbe din alimente.

scădere în greutate în opt săptămâni ajută paracetamolul să slăbească

Mai mult, fibra solubilă poate ajuta la combaterea grăsimii din abdomen. Un studiu observațional la peste 1. Faceți un efort pentru a consuma alimente bogate în fibre în fiecare zi. Surse excelente de fibre solubile includ semințele de in, tăiței shirataki, varza de Bruxelles, avocado, leguminoase și mure. Rezumat Fibra solubilă vă poate ajuta să pierdeți în greutate prin creșterea plenitudinii și reducerea absorbției de calorii.

Încercați să includeți o mulțime de alimente bogate în fibre în programul dumneavoastră nutrițional. Pentru a suplimenta necesarul de fibră vă recomandăm BetaHeart sau Fibre din măr și ovăz.

Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes. Uitați-vă lacele mai bune strategii și sfaturi a 8 sportivi cunoscuți.

Evitați alimentele care conțin grăsimi trans Grăsimile trans sunt create prin pomparea hidrogenului în grăsimi nesaturate, cum ar fi uleiul de soia. Ele se gasesc in unele margarine tartinabile, si foarte des in alimente ambatale. Aceste grăsimi au fost legate de inflamații, boli de inimă, rezistență la insulină și câștig de grăsime abdominală conform studiilor observaționale pe animale și oameni.

Pentru a ajuta la reducerea grăsimii din abdoment și pentru a vă proteja sănătatea, citiți cu atenție etichetele ingredientelor și stați departe de produsele care conțin grăsimi  trans.

Acestea sunt adesea listate ca grăsimi parțial hidrogenate. Rezumat Unele studii au asociat un aport mare de grăsimi trans cu creșterea grăsimii din abdoment. Indiferent dacă încercați sau nu să slăbiți, limitarea aportului de grăsimi trans este o  alegere bună. Nu bea prea mult alcool Alcoolul poate avea beneficii pentru sănătate în cantități mici, dar este grav dăunător dacă bei prea mult. Cercetările sugerează că prea mult alcool te poate face să câștigi grăsimi în abdomen.

Studiile observaționale leagă consumul  ridicat de alcool cu un risc semnificativ crescut de obezitate centrală — adică stocarea excesivă de grăsimi în jurul taliei. Reducerea alcoolului vă poate ajuta să reduceți dimensiunea taliei. Nu trebuie să renunțați de tot, dar limitarea cantității pe care o beți într-o singură zi vă poate ajuta. Într-un studiu realizat pe mai mult de 2. Rezumat Aportul excesiv de alcool a fost asociat cu creșterea grăsimii în zona abdomenului.

Dacă trebuie să vă reduceți talia, luați în considerare consumul de alcool cu moderație sau abținerea completă. Mănâncă o dietă bogată în proteine Proteina este un nutrient extrem de important pentru controlul greutății.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale

Aportul ridicat de proteine crește eliberarea hormonului de plenitudine PYY — peptida hormonului intestinalcare scade pofta de mâncare și favorizează sațietatea. Proteina crește, de asemenea, rata metabolică și vă ajută să rețineți masa musculară în timpul pierderii în greutate.

Multe studii observaționale arată că persoanele care mănâncă mai multe proteine tind să aibă mai puține grăsimi abdominale decât cei care consumă o dietă cu proteine mai puține.

Asigurați-vă că includeți o sursă bună de proteine la fiecare masă, cum ar fi carne, pește, ouă, lactate, proteine din zer, fasole sau soia. Rezumat Alimentele bogate în proteine, precum peștele, carnea slabă și fasolea sunt ideale dacă încercați să scăpați  de câteva kilograme în plus din jurul taliei.

unu-doi zvelt pierde grasimea corpului masculin

Începeți ziua cu o masă echilibrată, alegeți micul nostru dejun echilibrat. Reduceți-vă nivelul de stres Stresul te poate face să câștigi grăsime în zona abdomenului prin declanșarea glandelor suprarenale pentru a produce cortizol, cunoscut și sub mâncați mai mult sau mai puțin pentru pierderea de grăsime de hormonul stresului.

Cercetările arată că nivelurile ridicate de cortizol cresc pofta de mâncare și determină depozitarea grăsimilor abdominale. Ba mai mult, femeile care au deja talia mare pierdeți în greutate în cei 30 de ani să producă mai mult cortizol ca răspuns la stres. Creșterea cortizolului adaugă în plus creșterea de grăsime în jurul taliei. Pentru a ajuta la reducerea grăsimii din abdomen participați la activități plăcute care ameliorează stresul.

Practicarea yoga sau meditația pot fi metode eficiente. Rezumat Stresul poate favoriza creșterea grăsimii în jurul taliei.

scădere în greutate vedere încețoșată scădere maximă în greutate în 4 săptămâni

Minimizarea stresului ar trebui să fie una dintre prioritățile voastre dacă încercați să slăbiti. Nu mâncați o mulțime de alimente bogate în zahăr Consumul de zahăr a fost legat de mai multe boli cronice atunci când e consumat  în exces. Acestea includ bolile de inimă, diabetul de tip II, obezitatea și bolile hepatice grase.

cea mai mare pierdere în greutate în 2 luni informații despre pierderea în greutate truvision

Studiile observaționale arată o relație între aportul ridicat de zahăr și creșterea grăsimii abdominale. Este important să ne dăm seama că nu doar zahărul rafinat poate duce la creșterea grăsimii din abdoment. Chiar și zaharurile mai sănătoase, cum ar fi mierea adevărată, ar trebui să fie folosite cu grijă.

Reduslim – Lucrări, Recenzii, Opinii, Preț – În magazinul farmaceutic, Amazon

Rezumat Aportul excesiv de zahăr este o cauză majoră a creșterii în greutate la multe persoane. Limitați-vă aportul de bomboane și alimente procesate cu un nivel ridicat de zahăr. Faceți exerciții cardio Exercitiile aerobe cardio sunt o metodă eficientă de a-ți îmbunătăți sănătatea și de a arde caloriile. Studiile arată, de asemenea, că este una dintre cele mai eficiente forme de exercițiu pentru reducerea grăsimii din abdomen. Cu toate acestea, rezultatele sunt amestecate în ceea ce privește dacă exercițiul de intensitate moderată sau intensitate mare este mai benefic.

În orice caz, frecvența și durata programului dumneavoastră de exerciții sunt mai importante decât intensitatea acestuia. Un studiu a constatat că femeile aflate în postmenopauză au pierdut mai multe grăsimi din toate zonele atunci când făceau exerciții aerobice timp de de minute pe săptămână, comparativ cu cele care exersau doar de minute pe săptămână.

Rezumat Exercitiul aerobic este o metoda eficienta de slăbire. Studiile sugerează că este deosebit de eficient în slăbirea taliei.

60 de ani pierd in greutate rinoplastia de slabire

Reduceți carbohidrații, mai ales cei rafinați Reducerea aportului de carbohidrați poate fi foarte benefică pentru pierderea grăsimii, inclusiv a grăsimii abdominale. Dietele cu carbohidrați sub 50 de grame pe zi determină pierderea de grăsime abdominală la persoanele supraponderale, la persoanele cu risc de diabet de tip II și la femeile cu sindrom de ovare polichistice PCOS. Nu trebuie să urmați o dietă strictă cu conținut scăzut de carbohidrați.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Unele cercetări sugerează că simpla înlocuire a glucidelor rafinate cu carbohidrați neprocesați poate îmbunătăți sănătatea metabolică și poate reduce grăsimea din zona taliei. Rezumat Un aport mare de glucide rafinate este asociat cu grăsime excesivă din abdomen. Luați în considerare reducerea aportului de carbohidrați sau înlocuirea glucidelor rafinate din dieta dumneavoastră cu surse sănătoase de carbohidrați, cum ar fi cereale integrale, radacinoase sau legume.

Înlocuiți unele grăsimi de gătit cu ulei de nucă de cocos Uleiul de nucă de cocos este una dintre cele mai sănătoase grăsimi mâncați mai mult sau mai puțin pentru pierderea de grăsime care le puteți mânca. Studiile arată că grăsimile cu lanț mediu din uleiul de nucă de cocos pot stimula metabolismul și pot reduce cantitatea de grăsime stocată ca răspuns la aportul ridicat de calorii.

20 de recomandări pentru un abdomen plat(susținute de știință)

Studiile controlate sugerează că poate duce și la pierderea de grăsime abdominală. Într-un studiu, bărbații obezi care au luat ulei de nucă de cocos zilnic timp de 12 săptămâni au pierdut o medie de 1,86 inci 2,86 cm de la talie, fără a-și schimba intenționat dietele sau rutinele de exerciții fizice.

Pentru a stimula pierderea de grăsime din talie, este mai bine să luați aproximativ 2 linguri 30 ml de ulei de nucă de cocos pe zi, aceasta este cantitatea folosită în majoritatea studiilor care au raportat rezultate bune.

Uleiul de nucă de cocos este însă bogat în calorii. În loc să adăugați grăsime suplimentară în alimentație, înlocuiți unele dintre grăsimile pe care le mâncați deja cu ulei de nucă de cocos. Rezumat Studiile sugerează că utilizarea uleiului de nucă de cocos în locul altor uleiuri de gătit poate ajuta la reducerea grăsimilor abdominale.

  1. 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog
  2. Alimentația echilibrată - Cabinet Medical Ferariu
  3. 20 de recomandări pentru un abdomen plat(susținute de știință) | Evolution Wellness Center
  4. Nu vă învingeți așa cum credeți că veți face dacă vă dați seama că mâncați foarte multe calorii, aveți prea mult zahăr în dieta dvs.
  5. 7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! - Blog de nutriție XXL
  6. Cel mai bun mod de a pierde în greutate pentru lupta

Realizați antrenament de rezistență ridicați greutăți Antrenamentul de rezistență, cunoscut și sub denumirea de ridicare a greutăților sau antrenament de forță, este important pentru păstrarea și câștigarea masei musculare.

Pe baza studiilor efectuate la persoane cu prediabet, diabet de tip II și boli ale ficatului gras, antrenamentul de rezistență poate fi de asemenea benefic pentru pierderea grăsimii din abdomen. De fapt, un studiu la adolescenți supraponderali a arătat că o combinație de antrenament de forță și exerciții aerobice a dus la cea mai mare scădere a grăsimii viscerale.

Dacă decideți să începeți să ridicați greutăți, este bine să primiți sfaturi de la un antrenor personal certificat. Rezumat Antrenamentul de forță poate fi o strategie importantă de pierdere în greutate și poate ajuta la reducerea grăsimii din abdoment. Studiile sugerează că este chiar mai eficient în combinație cu exercițiile aerobe și cu o nutriție echilibrată.

Evitați băuturile îndulcite cu zahăr Băuturile îndulcite cu zahăr te pot face să câștigi grăsime abdominală.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient

Studiile arată că băuturile zaharoase duc la creșterea grăsimilor în ficat. Un studiu de 10 săptămâni a descoperit un câștig semnificativ de grăsime abdominală la persoanele care consumau băuturi bogate în zahăr.

Băuturile îndulcite cu zahăr par să fie chiar mai rele decât alimentele cu conținut ridicat de zahăr, deoarece creierul tău nu prelucrează caloriile lichide la fel ca și cele solide, este posibil să sfârșești consumând prea multe calorii, iar mai târziu și să le păstrezi sub formă de grăsimi.