Greutăți de ardere a grăsimilor


greutăți de ardere a grăsimilor

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Nu ele îți aduc rezultate, ci un mix între exerciții la care nici nu te aștepți. Uită de mișcările clasice.

greutăți de ardere a grăsimilor

Apoi, la capitolul antrenament, nu exercițiile izolate pentru abdomen te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal, ci sesiunile cardio. În acest caz vorbim despre arderea grăsimilor post-antrenament — capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

greutăți de ardere a grăsimilor

Cu cât acesta este mai intens, cu atât efectul este puternic. Antrenamente scurte și intense Cele de tip cardio ard o mulțime de calorii, dar cel mai eficient este unul de tip HIIT high intensity interval training.

greutăți de ardere a grăsimilor

De exemplu, poți face un antrenament de 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

greutăți de ardere a grăsimilor

Așadar, creșterea ratei metabolice reprezintă cheia slăbirii rapide și a înlocuirii masei de grăsime corporală cu masă musculară. Însă recomandarea nu este să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

greutăți de ardere a grăsimilor

Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți. Share on facebook.