Cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient. Beginner's guide to fitness


Vestea bună este că nu trebuie să cumpărați echipamente de fantezie sau cărți de dietă pentru a începe să pierdeți grăsime. Crearea unui plan care are sens pentru nevoile dvs.

Nu sună atât de rău, nu? Alegeți proteinele și grăsimile fără hormoni și neprocesate.

Exercitarea la vărsare de lire sterline

Consumul de mg de calciu pe zi vă poate ajuta să reduceți grăsimea corpului. Scopul a trei porții de lactate pe zi. Alegeți produsele obținute din lapte degresat pentru a reduce numărul de calorii pe care le luați din lactate în fiecare zi.

Bea multa apa. Studiile arată că a bea multă apă crește de fapt rata metabolică a organismului, ceea ce duce la pierderea mai multă grăsime. Obțineți 2 litri de apă pe zi, mai mult dacă sunteți activ. Începeți ziua bând un pahar mare de apă când vă treziți, înainte de a mânca micul dejun. Mâncați micul dejun în fiecare zi. Începerea zilei de odihnă cu un mic dejun sănătos vă oferă fundamentul potrivit pentru a mânca bine toată ziua. Dacă săriți micul dejun, veți avea mai multe șanse să mâncați prea mult sau să vă pierdeți puterea de a mânca alimente nutritive mai târziu în zi.

Fructele, ouăle și smoothie-urile de legume sunt alegeri minunate pentru micul dejun. Evitați să mâncați clătite și alte produse coapte pentru micul dejun. Acestea oferă organismului tău un nivel de zahăr fără nutrienți sănătoși, așa că vei înfometa mai repede. În plus, vei începe ziua cu un dezavantaj alimentar.

Cele mai eficiente metode de a reduce grăsimea corporală

Umpleți-vă ziua cu fibre. Fibra solubilă, care se găsește în fructe, legume și cereale integrale, scade nivelul de insulină din corp și duce la pierderea de grăsime.

cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient

Mănâncă fructe și legume întregi. Legumele și fructele proaspete, întregi precum mere, cireșe, portocale, broccoli, spanac, kale și cartofi dulci au foarte multe fibre.

Mănâncă cereale integrale.

cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient

Încercați oțel tăiat de ovăz în loc de instantaneu și alegeți de fiecare dată grâu integral peste alb. Quinoa este un alt bob delicios pe care să-l încorporam în dieta ta. Nu bea suc de fructe. Fructele conțin mult zahăr, care este bine atunci când îl consumi împreună cu fibra fructului. Dar când un fruct este sucit, zaharurile sale sunt extrase și fibra este aruncată, lăsându-vă cu zahăr pur.

cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient

Nu mâncați alimente cu calorii goale. Pentru unii oameni, este într-adevăr atât de simplu.

Dieta ce te Scapa de Aripioare

Anumite alimente se transformă mai ușor în grăsimi din corp. Ele furnizează multe calorii, Rezultatele scăderii în greutate a gladiatorului de tabără caloriile nu vin cu nutrienții și fibrele de care corpul are nevoie pentru a rămâne sănătos.

Primul pas pentru a pierde grăsimea este tăierea înapoi sau eliminarea alimentelor precum: Zahăr. Sâmurile zaharoase, produsele coapte și bomboanele pot duce la o acumulare mai mare de grăsimi.

Când veți elimina aceste alimente din dieta dvs. Făină albă. Trebuie evitată făina albă prelucrată care este folosită pentru a face pâine, produse de patiserie, prăjituri, paste și alte produse din grâu.

Mancare prajita. Procesul de prăjire a alimentelor îl face mult mai puțin nutritiv, ceea ce duce la mai multe grăsimi. Se taie pe cartofii prăjiți, pui prăjit și orice alte alimente cu o pâine prăjită. Majoritatea alimentelor rapide intră în această categorie. Gustări și carne procesate. Mâncărurile gustative, cinele preambalate, slănina și carnea de prânz sunt prelucrate cu substanțe chimice și conservanți rău pentru sănătatea ta.

Împachetează o mulțime de calorii fără a-ți hrăni corpul, deci evită-le în timp ce încerci să pierzi grăsime. Folosiți farfurii mai mici, astfel încât dacă vă completați farfuria este mai puțin probabil să nu ajungeți să mâncați toată mâncarea ca și cum ați face cu o farfurie mai mare.

Exercitarea la vărsare de pierderi în greutate nl sterline Ridica greutati. Exercitarea cu greutăți acumulează mușchi și vă menține metabolismul ridicat pentru o perioadă lungă de timp, ajutându-vă să pierdeți grăsime. Dacă sunteți nou la haltere, începeți să vă alăturați unei săli de sport și cereți unui antrenor personal să vă ajute cu unele exerciții pentru începători.

Rețineți aceste sfaturi: Lucrați fiecare grup muscular. Asigurați-vă că faceți exerciții pentru a vă extinde brațele, spatele, pieptul, abdomenul și picioarele pentru pierderea de grăsime a întregului corp.

  • 43 și doresc să slăbească
  • Pierderea in greutate VS pierderea grasimii corporale

Nu ridicați pur și simplu cele mai mari cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient pe care le puteți, deoarece forma este mai importantă decât cantitatea de greutate ridicată, iar forma este de obicei sacrificată pentru a vă concentra pe ridicarea greutăților mai grele. Nu exagera. Asigurați-vă că aveți câteva zile de odihnă între antrenamente și nu lucrați aceleași grupe musculare două zile la rând.

cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient

Mușchii dvs. Intrați în cardio. Amestecarea antrenamentului de rezistență cu antrenamentele cardio este cheia pierderii de grăsime reușite.

Exercitiile Cardio iti fac inima sa pompeze si te ajuta sa arzi multe calorii. Orice tip de cardio este bine, dar încercați să alegeți un exercițiu care vă place să faceți, așa că veți fi motivați să vă respectați regimul de antrenament. Cel mai bun tip de cardio pentru pierderea de grăsime este HIIT antrenament cu intervale de mare intensitate. HIIT presupune efectuarea unor explozii intense de cardio cu repausuri scurte între ele.

HIIT îți menține corpul ghicind și arde mai multe calorii decât perioade lungi de intensitate constantă. Ciclismul, înotul și alergarea sunt minunate exerciții cardio. Faceți una dintre aceste activități timp de o jumătate de oră de patru ori pe săptămână sau amestecați-le pe toate. Lucrează cu un prieten. Uneori, să ai un prieten poate transforma un antrenament înfricoșător într-o sesiune distractivă de captură.

Găsiți un prieten cu obiective și motivații similare și stabiliți cum să pierzi grăsimea corporală cel mai eficient program de exercițiu de mai multe ori pe săptămână. Găsiți modalități creative de a fi mai activ. Ardem calorii pe tot parcursul zilei, nu doar atunci când lucrăm.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

A fi mai activ, în general, poate face o mare diferență în arsura ta calorie zilnică. Încercați aceste sfaturi pentru a fi mai activ din punct de vedere fizic, mai ales dacă aveți un loc de muncă care implică șederea toată ziua: Ia scările.

Acesta este un sfat clasic, dar chiar face diferența! În loc să iei liftul sau scară rulantă, mergi pe scări. Când părăsiți clădirea, mergeți pe scări. Faceți o plimbare în timpul pauzelor.

Chiar dacă înseamnă doar părăsirea clădirii pentru a mânca prânzul afară, ridicați-vă și mergeți undeva. Faceți plimbări de seară cu un prieten sau partener.

După plimbările de cină vă ajută să vă relaxați, să vă digerați mâncarea și să ardeți câteva calorii în plus. Plimbați-vă, bicicleta sau luați transportul public la serviciu. Conducerea implică mai puțin activitate fizică decât oricare dintre aceste metode de transport.