Constipația te poate ajuta să slăbești


Tabăra doi: cei care se cacă non stop. Știu asta pentru că am ținut dieta timp de patru luni și vreau să îți zic că am făcut parte din prima tabără și a fost oribil. Uite care-i faza: pentru că mulți dintre noi trec pe keto la sfatul prietenilor și nu la recomandarea medicilor, nu îi consultăm pe doctori când ceva merge prost.

Ce facem, în schimb?

Constipația și îngrășarea: ce legătură există?

Recurgem tot la sfatul prietenilor. Dar nu prietenii din viața reală. Nu, ne-ar fi prea jenă. Se pare că sunt mai mulți oameni care au probleme cu diareea în loc de constipație.

Tarate constipatie

În cazul ăsta, se pune întrebarea: oare e greșit să mănânci o grămadă de proteine și foarte puține fibre? Ar trebui să ne facem griji că o dietă la modă, adoptată de oameni pentru un stil de viață mai sănătos, are un efect secundar atât de răspândit încât a stârnit discuții interminabile pe Reddit?

constipația te poate ajuta să slăbești fotografii subțiri băutură de slăbit

Și cât de eficiente sunt sfaturile pe care le dau oamenii pe aceste grupuri de discuție? Iată vestea bună: nu poți muri de la constipație.

Poți să trăiești cu constipație și 15 ani de zile și tot n-o să ai probleme majore, deși constipația poate cauza hemoroizi — vene rectale inflamate de presiunea scaunului tare.

În plus, s-ar putea să te simți mereu umflat, ceea ce e neplăcut. Ahuja spune că n-a întâlnit multe persoane pe dieta keto care i-au cerut ajutorul, dar crede că are legătură și cu faptul că dieta nu e susținută de comunitatea medicală, așa că pacienții se tem să-i spună că țin dieta.

constipația te poate ajuta să slăbești de ce slăbești pe adderall

Deși constipația nu e periculoasă, Ahuja are alte îngrijorări legate de efectele dietei keto asupra intestinului. De exemplu, constipația cronică e un simptom al lipsei de fibre. Fibrele te ajută să te caci. Există două tipuri de fibre: fibrele solubile adună scaunul, iar fibrele insolubile atrag apă în scaun și ajută la accelerarea mișcării lui prin intestin, a zis Ahuja.

Știm din studii epidemiologice că dietele bogate iu pierde in greutate fibre ne protejează de cancerul de colon, a zis el și a adăugat că un consum excesiv de carne poate fi un factor de risc pentru această boală.

constipația te poate ajuta să slăbești atinge pierderea în greutate tupelo ms

În special carnea procesată, precum costița, care e una dintre mâncărurile preferate din dieta keto. Desigur, aceste studii ne arată doar corelațiile, nu cauzalitatea, așa că nu putem ști sigur dacă fibrele sau carnea cauzează riscul sau recompensa.

Prunele, remediul ideal pentru constipaţie

Ahuja își mai face griji și pentru efectele unei schimbări drastice de dietă asupra microbiomului. În orice caz, studiile recente au arătat că persoanele care țin dieta FODMAP, un regim calculat pentru sindromul intestinului iritabil SIIpot prezenta schimbări ale microbiotei în numai trei până la patru săptămâni.

Fibrele previn constipaţia. Nu este un secret că fibrele sunt necesare în alimentaţie, în special, atunci când vrem să slăbim sau când avem probleme cu tranzitul intestinal. Ele sunt o categorie de carbohidraţi de balast ce se găsesc doar în fructe, legume şi cereale. Alimentele de origine animală carnea, ouăle, laptele, peştele etc.

Ahuja nu-și poate imagina ca dieta keto să nu aibă aceleași efecte. De ce contează asta?

constipația te poate ajuta să slăbești cavitația grasă pierde în greutate

Deși cercetările sunt în fază incipientă, există dovezi că microbiota joacă un rol în sistemul imunitarmetabolism și chiar sănătatea mintală. Ahuja a zis că cele mai răspândite remedii pentru constipație recomandate online nu sunt periculoase.

Fibrele previn constipaţia. Află cum te ajută să slăbeşti

Laska, de exemplu, le recomandă oamenilor să renunțe la mâncărurile de constipația te poate ajuta să slăbești junk food din regimul keto, precum batoanele procesate sau brânzeturile la fiecare masă. Nu poți păcăli sistemul. Nu există portițe de scăpare în dieta keto. Trebuie să dai atenție și la carbohidrați, chiar dacă sunt puțini. Dacă nu merge să adaugi kale sau broccoli două legume cu un conținut scăzut de carbohidrați și multe fibrepoți adăuga semințe de in sau de chia.

Acesta e sfatul pe care l-a primit anul trecut Rebecca, din Durham, Carolina de Nord, când a încercat regimul.